Jak pokazują badania, pierwszym czynnikiem, według którego klient zaczyna wyrabiać sobie opinię na temat danej marki jest wygląd pracowników obsługujących go w biurze. Jeżeli dana osoba wyda się zadbana oraz ubrana odpowiednio do okazji, automatycznie kreuje się pozytywną opinie na temat przedsiębiorstwa.
Czynnik ten jest szczególnie ważny, jeżeli chodzi o miejsca takie jak wysokiej rangi hotele oraz filie międzynarodowych korporacji. Dlatego choć takie detale jak chociażby apaszki dla recepcji wydaja się nam mało znaczącym detalem wyglądu, tak naprawdę odgrywają większa rolę niż przypuszczamy. Dzięki pracownikowi, który ubiera się w sposób elegancki, firma od razu punktuje w oczach klienta.
Apaszki firmowe.
Apaszki firmowe mogą być równie dobrze wykorzystywane czasie przeprowadzania kampanii marketingowych oraz brania udziału w różnego rodzaju targach, na których prezentowane są poszczególne marki. Apaszka odgrywa wtedy rolę gadżetu reklamowego, dość mało dziś popularnego, przez to z łatwością zapada w pamięci odbiorcom. Element, jakim jest apaszka spełni się również w roli na przykład prezentu dla pracowników lub kontrahentów. W tym przypadku warto jednak nadać jej mniej narzucającą się formę, to znaczy wykonać nadruk z logiem firmy jedynie na metce lub na opakowaniu, w którym apaszka zostanie podarowana. Apaszka nie musi być wykorzystywana jedynie przez znane firmy oraz przedsiębiorstwa. Równie dobrze sprawdzi się w rękach osób prywatnych, instytucji oraz szkół różnego poziomu.
W jaki sposób tworzona jest tego typu apaszka?
Na samym początku należy dokonać wyboru względem sposobu nałożenia druku na tkaninę. Zarówno projekt logo oraz rodzaj materiału wybierany jest przez zamawiającego. Pierwszym ze sposobów na umieszczenia nadruku na materiale jest wykorzystanie tak zwanego sitodruku. Na całym obszarze danego kawałka drukowany jest dany znak firmowy. Jest to metoda korzystna z punktu widzenia czasu wykonania, gdyż jest on jednym z najkrótszych a zarazem najtańszych na rynku. Z koeli wykonanie naznaczenia już po odpowiednim przygotowaniu materiału, czyli posiłkowanie się sposobem tkania, odznacza się wątkowa, jakością. W dziedzinie produkcji apaszek, stosuje się również metody bardziej zaawansowane technicznie jak chociażby haft komputerowy. W tym przypadku istnieje jednak pewne ograniczenie, jeżeli chodzi o logo odznaczające się szczegółowością. Kolejny sposób na utworzenie logo na apaszce jest druk sublimacyjny. Stosowany jest jednak jedynie do sztucznych materiałów takich jak poliester. W tej metodzie wykorzystuje się jednocześnie duże ciśnienie oraz wysokie temperatury, za pomocą, których przenoszony jest wzór na materiał. Jeżeli chodzi o najczęściej stosowane materiały, to oprócz wymienionego tu poliestru, równie często stosuje się szyfon oraz jedwab. Wszystko zależy od tego, jakimi funduszami dysponujemy oraz jaki końcowy efekt pragniemy uzyskać. Jeżeli chodzi o kolor materiału, to wybór w tej kwestii jest bardzo szeroki. Na rynku istnieje bowiem wiele firm, które produkują apaszki firmowe.